hiiiiieeeeeeee


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Ek kry vandag 'n e-pos van Nerisa Coetzee, reklamehoof van Die Burger. Sy skryf:
"Lyk my julle Du Plessis' kan net nie van ons koerant se voorblad ontsnap nie."
Die rede vir my ma se voorbladstorie in vandag se uitgawe van Die Burger is geensins related tot die Breyten-storie nie, maar is eintlik veel erger.
Daarom dink ek aan my mede-vierdejaar BA-student vandag, wat so oud is soos ek, en homself die naweek in sy flat hier naby opgehang het.
In die woorde van Breytenbach:
amens


0 Responses to “hiiiiieeeeeeee”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter