21 April 2006 10:10 PM


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Dankie vir jou e-pos.

Dit was geensins my bedoeling om aanstoot te gee nie, inteendeel ek wou net alle kante wys. Nadat ek twee ander "resensies" van studente gekry het met ergerlike laster het ek op Breyten s'n besluit wat die minste aanstoot uit die drie (na my oordeel) sou veroorsaak. Ek sou veel eerder die twee studente wou beskerm as om hul sterk woorde in die koerant te publiseer en het daarom eerder Breyten s'n geplaas omdat hy 'n groot en publieke man is en sy eie fights kan veg. Omdat dit sy woorde is het ek gedink ek hoef nie verantwoordelikheid te neem daarvoor nie, sou dit egter 'n ander student se woorde wees sou ek meer verantwoordelik gevoel het. Ek was egter verkeerd want ongeag of dit my woorde is of nie is ek, as redakteur, steeds verantwoordelik vir elke woord in my koerant. Dit het ek nie besef nie.

Groete, André-Pierre


0 Responses to “21 April 2006 10:10 PM”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter