Geel gevaar


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Na die verskyning van Breyten se resensie het ek een of dalk 2 e-posse gekry van geskokte akademici, maar nie veel daarvan gedink nie ... totdat ek die voorblad van Rapport daardie Sondag sien:


Ek het nie geweet Rapport lees Die Matie nie en die feit dat Breyten se resensie nou aan die hele land verkondig is het my ietwat op my senuwees gemaak aangesien die hele resensie net so in Rapport herhaal is. Na my kennis is dit die eerste keer dat 'n volle 'artikel' uit Die Matie net so in Rapport oorgeplaas is:


Dit sou in die daaropvolgende week aanleiding gee tot briewe van Joan Hambidge en ander:

En hierdie was nog nie eers die begin van die debakel nie ...


0 Responses to “Geel gevaar”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter