Philip de Vos (Breyten se fotograaf)


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Die Burger het toe nooit Breyten se verskoning aan my gepubliseer nie. Het geen idee hoekom nie. Die diskoers waarin hierdie ding nou begin beweeg is die eienskap wat my die meeste prikkel. Wat se diskoers? Wel, die briefwisseling tussen my en Breyten Breytenbach. Dit laat my voel asof ek deel is van 18-44 maar nie in dieselfde opset nie. Dit is net die feit dat hy nou al 'n paar keer aan my geskryf het wat my hieroor laat dink.

Dit het my laat dink aan 'n ander "bekende" persoon met wie ek op hoerskool gereeld in kontak was: Philip de Vos.

Ek was in standerd 9 en moes 'n taak doen oor 'n fotograaf. Ek het op Philip se foto's van boekmense (o.a. van Breyten - dis waar ek hierdie foto hierbo vandaan gekry het) afgekom en besluit om 'n taak daaroor te doen. Ek het Philip een keer iewers raakgeloop en gevra vir 'n onderhoud. Ons het in Julians ontmoet en ek het met my videokamera hom afgeneem terwyl Radiohead se OK Computer in die agtergrond gespeel het (vreemd om nou daaraan te dink maar in daai tyd was die bestuurder van Julians Radiohead-befok). Lank daarna het Philip met my in kontak gehou en my aangespoor om foto's te neem, veel meer as limirieke (omdat myne nie baie goed was nie).

Gisteraand het ek by 'n vriend in Kaapstad oorgebly en word toe onverwags genooi om vanoggend na Die Burger se lesersete saam met Philip de Vos te gaan. Dit is deel van Die Burger se diverse lojaliteitsgroepies (eg. Die Burger Wynklub, - Boekklub, -Fliekklub etc). Omdat ons laat was (want die plek was on the outskirts of Durbanville, daar waar dit plaas is) het ek nie koffie gekry nie. Maar toe ek vir Philip voor in die vertrek sien en voorlees uit sy boek Vincent van Gogga het ek weer my geskiedenis met hom onthou. Natuurlik het ek nie gedink hy onthou my nie.

Maar hy het. Hy het direk na sy praatjie met my kom gesels en gevra wat ek nou doen. Toe hy my vra vir my e-pos onthou hy dat ek die hele Breyten-debakel ontketen het (dis was sy formulering daarvan) en het begin giggel. Ek het hom vertel dat ek sy foto van Breytenbach gebruik het om iets by name "'n blog" te maak oor die hele ding. Hy was fine daarmee en het gese hy sal dit interessant vind. Ook aan tafel van Willem Pretorius, 'n senior redakteur van Die Burger, wat gemaak het asof ek 'n celebrity is en dit was net weird.

So as Philip de Vos se^ ek mag, dan gaan ek voort met hierdie blog. Dalk moet ek hom vra vir 'n versie oor die hele panarie?


0 Responses to “Philip de Vos (Breyten se fotograaf)”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter