Sin vir waardes ho! Mannekyne


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Na die verskyning van No Lesser Place het daar talle resensies in koerante verskyn wat dié boek as kontroversieel beskou het weens die feit dat dit volgens sommiges slegs een kant van die taaldebat op Stellenbosch blootle^. Daarom het Hermann Giliomee onlangs 'n boek geskryf juis oor die T-opsie wat later vanjaar ook deur AFRICAN SUN MeDIA uitgegee sal word. Selfs Cornia Pretorius het 'n insiggewende resensie van No Lesser Place vir Die Burger geskryf en 'n opsommende artikel oor die verwikkelinge op Stellenbosch vir Mail & Guardian. Hiér is 'n totale irrelevante foto van my en haar (sy het 'n swart raambril met blonde hare en is net bo my) saam met die CEO van Ebony & Ivory, die redakteur van Mail & Guardian en ander mense tydens Unitech se Studentmedia Symposium vroeer vanjaar:



In dié tyd het die redakteur van Rapport in sy 2 April-hoofartikel gevra hoekom Die Matie spesifiek nie praat oor die taalbeleid nie, en nie hul mening lug nie. Die enigste artikel wat ek al geskryf het oor die taaldebat was in ons termyn se eerste uitgawe op bladsy 3, maar het daarna nie weer die noodsaaklikheid gesien om dit aan te spreek nie (as jy wil kan jy dit hiér gaan soek). Ek het toe besluit om te reageer op Tim du Plessis se hoofartikel. Dit sou die eerste van 'n reeks korrespondensies word tussen my en Tim. Wat ek in hierdie brief skryf is ook so semi-profeties aangesien die US-Raad (wie volgens die kop van my brief die toekoms sal bepaal) uiteindelik my eie toekoms by Die Matie later die maand sou bepaal:


0 Responses to “Sin vir waardes ho! Mannekyne”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter