Brink, the book and I


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




Dis miskien nie baie duidelik nie, maar hierdie foto is dalk my claim to fame. (Net jammer ek het nie my maag ingetrek nie.)

Op Maandagaand 6 Maart 2006 (of dan 06.03.06 wat amper klink soos 666) stel prof Chris Brink, rektor en visekanselier van die Universiteit van Stellenbosch, sy Engelse boek oor die Afrikaanse taaldebat bekend op die spogwynlandgoed, Neethlingshof, getiteld No Lesser Place.

Ek was een van 'n handjievol gaste wat genooi is na dié spogfunksie bloot omdat ek redakteur is/was van Die Matie Studentekoerant. Ander gaste het al my hero's op kampus ingesluit o.a. proff Sandra Klopper, Paul Cilliers, Amanda Gouws (nié Goosen nie), Anton van Niekerk, Chris Brink (natuurlik) Leopoldt van Huyssteen en Louise Viljoen. Ek weet nie of hulle almal sulke close vriende is met Brink nie maar almal het mekaar "jy" en "jou" genoem, dalk omdat hulle nie mekaar se voorname onthou nie maar dalk omdat hulle net doelbewus van die uptightness van sulke funksies wou ontslae raak. Ek weet nie. Hoe dit ookal sy dit was lekker om te weet ek ken helfde van die gaste daar bloot omdat hulle vir my of klas gee of omdat ek hulle op ander wyses leer ken het. Dit wat maar net raadslede van die US en hoofsaaklik departementshoofde van die Fakulteit Lettere en Wysbegeerte wat genooi is.

Hoe dit ookal sy, naas hulle was die media (ons) natuurlik ook genooi. Ek en ons fotograaf, Ruan du Plessis (no relation), en die Eikestadnuus se all-in-one meisie, Marli van Wyngaardt. Sy't by die PUK geswot en is nou joernalis/fotograaf/koffiemaker/socialite van Eikestadnuus en sou later 'n onderhoud met my voer oor die hele gedoente. Buiten haar was die boekeredakteur van Die Burger (laat soos gewoonlik) en Elsabe Brits en nog 'n paar fotograwe. Dit was soos regte paparazzi. Die Burger se verslaggewing oor die event was rather dull. Ek het dit so bietjie beter en korter probeer stel: (kliek op die artikel om dit te vergroot)



Maar die beste van alles was die foto bo-aan hierdie posting. Toe ek prof Brink vra vir 'n foto van hom en die boek sê hy ek moet langs hom staan. So hierdie is heelwaarskynlik my enigste foto saam met die man wat die meeste hits op Google.co.za gekry het in 2005; die "vyand van Afrikaans" is (so sê Die Burger) en die man wat ek in Helsinki vir die eerste keer ontmoet het oor 'n glas vino rosso: meneer Chris Brink (wat, by the way, sy eie domain name het: chrisbrink.com).

Nog 'n snaakse ding was dat Die Burger se foto oor dié event vir Ruan in die agtergrond gehad het, so mooi tussen Francois Groepe en Chris Brink. En in Eikestadnuus se foto ook van dié event was ek in die agtergrond tussen Groepe en Brink. Dis nogal snaaks:


0 Responses to “Brink, the book and I”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter