woordkasteel


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Die dag na die verskyning van my verskoning in Die Matie, nog voordat Die Burger dit nuus gemaak het, het die bestuurder van die US se Afdeling: Bemarking en Kommunikasie my ingeroep. Hy het die US-Raadsvoorsitter se misnoee oor die inhoud van Die Matie die afgelope jaar uitgespreek namens hom. Die voorsitter, dr Edwin Hertzog, was toe oorsee en sou eers my verskoning beproef voordat hy besluit of hy 'n klag teen my by die Mediaraad sou indien.

Ek is aangeraai om "die leisels oor die inhoud van jou koerant stywer vas te hou".


0 Responses to “woordkasteel”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter