skrywende nou van agter tot voor


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



So vandag het die laaste artikel oor die Breyten-debakel verskyn as deel van 'n artikel oor die aanstelling van ons nuwe Studenteraad se ondervoorsitter. Die artikel (in die posting hieronder) vat die hele jaar in Matieland mooi saam - van die Hippo- tot by die Slurpie-debakel en selfs Breyten word daar iewers tussen-in gegooi. So dit vat alles mooi saam en is ook 'n goeie plek om dan hierdie blog te eindig - behalwe vir verdere kommunikasie tussen my, die rektor en Breyten Breytenbach.

Deur dit alles het ek egter besef dat dit veel beter is om jou naam in die byline te he^ as binne-in die artikel. Ek het daarom my heel eerste byline in Die Burger gaan opsoek en ingescan as dokument van my heel eerste probeerslag om 'n waardige joernalis te wees (wat dit ookal mag wees). Buitendien lyk 'n mens se naam in die byline net soveel mooier:


0 Responses to “skrywende nou van agter tot voor”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Appel
  • From Stellenbosch, South Africa
  • Follow me on Twitter: www.twitter.com/apduplessis
  • My profile

Archives

Links


ATOM 0.3


web page hit counter